6 juni 2018

Trainingen salesinnovatie & duurzaamheid

Deze week volgde bij Van de Vin de medewerkers van het bedrijfsbureau in 2 groepen een interne training salesinnovatie & duurzaamheid. Tijdens de ochtend en de middag sessies kwamen allerlei onderwerpen aan de orde. Hierbij werd een beroep gedaan op creatief denken en werden paden betreden buiten de gebruikelijke comfortzone.

De training werd verzorgd door Marlene Dekkers van Marketing Accent en René Lijzenga van Go-Bizz. De trainingen werden geïnitieerd en gesubsidieerd door de NBvT, de branche organisatie van de timmerindustrie. Doel van de trainingen is om o.a. te leren inspelen op vragen uit de markt en deze om te kunnen zetten naar concrete antwoorden en oplossingen. Mede in het kader van duurzame inzetbaarheid voor medewerkers in de timmerindustrie is invulling geven aan een stuk persoonlijke ontwikkeling. Een belangrijk item bij Van de Vin ramen en kozijnen bv en de branche.

Van de Vin bedankt Marlene Dekkers en René Lijzenga voor de wijze waarop de trainingen zijn verzorgd.

Bron: Van de Vin