Centrum Hout start in 2019 met de campagne ‘Hout. Natuurlijk van nu’.

14 juli 2019

Hout prikkelt alle zintuigen. Het heeft een warme uitstraling en ziet er mooi uit. Mensen voelen iets bij hout. Het nodigt uit om aan te raken en het ruikt lekker. Toch bestaan er hardnekkige vooroordelen over hout en kampt hout onterecht met een imagoprobleem. Deze minpunten zijn vooral gebaseerd op perceptie en dankzij innovatiekracht al lang opgelost. Zo is 85% van het hout in Nederland afkomstig uit duurzaam bosbeheer, dus uit bos dat behouden blijft en weer 

CO2 vastlegt. En door technologische oplossingen zijn zaken als brandwerendheid en onderhoud geen beperkingen meer maar voordelen. De keuze voor hout moet een vanzelfsprekendheid zijn. Daarom start Centrum Hout vanaf oktober met de campagne ‘Hout. Natuurlijk van nu’, die via verschillende media uitgerold zal worden. De campagne is gericht op het veroveren van de voorkeurspositie van hout en houtproducten en de realisatie van marktgroei in de relevante sectoren. De campagne is een pleidooi aan alle doelgroepen om te investeren in hout en houtenproducten in onze leefomgeving. Op diverse social media kanalen kan “Hout. Natuurlijk van Nu.” al gevolgd worden.

Instagram: https://www.instagram.com/houtnatuurlijkvannu/
Twitter: https://twitter.com/houtvannu
Facebook: https://www.facebook.com/houtnatuurlijkvannu
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/houtnatuurlijkvannu/
Pinterest: https://nl.pinterest.com/houtnatuurlijkvannu/


Bron: Centrum Hout