In een bouwproces kan er veel gebeuren. Uiteraard staat het voorkómen van een behoefte aan service voorop bij Van de Vin, maar desalniettemin wordt ons professionele serviceteam hoog gewaardeerd door onze klanten. Gemak, ‘afspraak is afspraak’, snelheid en communicatie zijn de elementen die het meest genoemd worden als onderscheidend ten opzichte van andere timmerfabrieken.

vinService is de tool, die hierbij een steeds voornamere plaats inneemt. Een gereedschap waarvan veel gebruik gemaakt wordt en dat de afgelopen jaren door Van de Vin ook steeds verder is doorontwikkeld. Gericht op: gemak, snelheid en doelgerichte communicatie.

“Door het gebruiken van vinService is niet meer nodig om de glaszetter of servicemonteur aan te sturen op de bouw, omdat die precies kan zien om welke klacht het gaat”

Door het melden van serviceaanvragen via de vinService tool worden afspraken door Van de Vin met de bewoners zelf gemaakt. Indien deze afspraken zijn gemaakt, krijgen wij als uitvoerder een melding in de mailbox, wanneer en op welke tijd de afspraak plaatsvindt. Als het probleem vervolgens is verholpen, wordt er een gereed-melding verstuurd. Door het gebruiken van vinService is niet meer nodig om de glaszetter of servicemonteur aan te sturen op de bouw, omdat die precies kan zien om welke klacht het gaat en waar dit kozijn zich op de bouw bevindt.