Van de Vin voorziet sinds begin dit jaar alle beglaasde houten ramen en kozijnen van een unieke QR code. Deze QR code is te vinden aan de binnenzijde van het kozijn in een onderhoek op het glas. Door het scannen met een mobiele telefoon van deze code kunnen we de juiste informatie snel boven water halen, zoals projectnummer, fasering en het kozijnmerk. Onze klanten worden zo nog beter ontzorgd: géén onnodig uitzoekwerk meer. Een serviceverzoek wordt optimaal afgestemd op de relevante situatie van de klant, wat resulteert in minder kans op fouten. De QR code zorgt er daarnaast voor dat informatie sneller voorhanden is, zodat er sneller geschakeld en geleverd kan worden. De QR code sticker kan na oplevering eventueel eenvoudig verwijderd worden. Maar die sticker is niet hinderlijk aanwezig en wellicht vindt de eindgebruiker het later ook nog handig als hij een gebroken ruit eenvoudig op maat kan nabestellen. Mochten er vragen zijn over het gebruik van de QR-code neem dan gerust contact met ons op. Onze service afdeling staat voor jullie klaar!
Benieuwd naar alle andere voordelen van de vinService App en hoe gebruikers hierover te spreken zijn? Klik hier
Van de Vin zoekt steeds naar nieuwe, innovatieve oplossingen in het toepassen van ramen en kozijnen. Deze producten ontstaan soms door het praktisch benutten van nieuwe vindingen. Zoals het toepassen van Accoya®, een houtsoort die is verduurzaamd op basis van acetyleertechnologie. Met Accoya kan Van de Vin kwaliteitsproducten maken van verantwoord naaldhout met superieure duurzame eigenschappen. En dat sluit prima aan bij de milieuvisie van het bedrijf.
meer weten